به افتخار همه دخترای ایرانی...........
 
ضد......دختر ها
دختر های بیکار
 
 

سلام بی کران به دوستان عزیزم فدایی نگاه همه شما ها بشم من علی هستم تا حالا هر مطلبی رو گذاشتم راجب ضد........دخترها بود امروز می خواستم این مطلب رو بزارم چون خیلی خوشم اومد ولی دخترها خودشن رو برای من نگیرن ها من باز به کارم ادامه میدم و مطلب های جدید تو وب خودم میزارم به امید دیدار همه شما

                              مدیر وب علی و مجتبی

 

 

 

 

 

 

یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یك پسر ایرانی میگه: چرا
 
خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون كنن؟؟ یعنی مردای
 
ایرانی اینقدر شهوت پرستن كه نمیتونن خودشون رو کنترل كنن؟؟
 
پسره لبخندی میزنه و میگه: ملكه انگلستان میتونه با هر مردی دست
 
بده؟ و هر مردی ملكه انگلستانو لمس كنه؟! پسره انگلیسی با عصبانیت
 
میگه: ... ...نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در
 
رابطه باشن!!! پسر میگه: خانومای ما همه ملكه هستن!!!
 
♥♥به افتخار همه دخترای ایروونی♥♥

حالا بعضي از دخترا خودشون خودشونو كوچيك ميكنن بحثش جداست


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت20:44---20 شهريور 1393
فقط

این ی کی رو خوشم اومد ... مطالب دیگه ت هم بدک نبود . .... راستی یه سری به وبلاگ دخترررر .... رو عشقه بزن خوشت میاد.......
پاسخ: ب روی چشم مرسی ک نظر دادی بازم ب ما سربزنید


خزر
ساعت23:07---13 شهريور 1391
زنده باد هر دو داداش گل
پاسخ:علی با مجتبی از تو تشکر می کنند دادا بازم به ما سربزنید


LoVe
ساعت23:14---8 شهريور 1391
سلام وبت توپـــــه خوشم اومد به منم سربزنپاسخ:سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم به وب من سر زدی ممنونم که نظر دادی عزیز من وب تو لینک کردم نیاز نیست تو لینکم کنی چون خودم تو وب تو لینک شدم در کل وب قشنگی هم داری بازم به ما سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 22:48 :: توسط : علی مومن تبار

درباره وبلاگ
سلام به تمام پسر های گلم امید وارم که هر چند وقتی که تو وبلاگ یا سایت من هستید لذت کافی رو ببرین همه شما رو دوست دارم به غیر از دختر ها حالا ناراحت نشین شوخی کردم شما رو هم دوست دارم فدایی نگاه همه شما دوستان عزیزم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ضد......دختر ها و آدرس ali.111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر مدیر سایت ضد............دختر ها






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1474
بازدید کل : 165486
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کار از وبلاگ نویس جوان علی مومن تبار